Art og Akryl

Art og Akryl er et fag for dig, der har lyst til at udfolde dig kreativt.
Det kræver ingen specielle kundskaber eller evner for at vælge faget, bare du har lyst til at deltage og prøve noget nyt.

Der bliver arbejdet i flere forskellige retninger og man kan som deltager i Art og Akryl selv være med til at komme med idéer til, hvad vi kan arbejde videre med. Vi tilstræber at nå rundt om tegning, farvelære, akrylmaling samt kunsthistorie. Hvis der er tid, så er der også mulighed for billedemosaik og collage – eller forslag fra dig?

Stemningen og tempoet rolig og hyggelig. Der bliver snakket på kryds og tværs alt imens der arbejdes. Der er mulighed for fordybelse i forhold til de emner vi berører og der bliver lagt vægt på, at man får oplevelsen og glæden ved at arbejde med sit produkt og de forskellige former for materialer der præsenteres.

Vi udstiller det vi arbejdet med i løbet af året, så tegninger, malerier og andet kan komme til sin ret et sted på skolen, til glæde for alle.

Trine Alne Olsen