Kunst & Design

"Hvad er kunst? Når man kan det er det ingen kunst..."

På kunst og design skal du være forberedt på at blive “blown away” med farver i alle nuancer, løbske spraydåser, klistrende ler og funklende glas. Du vil også komme på fede ture til museer og dygtige kunstnere og blive præsenteret for en teoretisk grundviden, så du får øjnene op for, at kunst ikke blot er noget, man nyder; det er noget, man lever!

Vi glæder os til at præsentere dig for lækre designlokaler, som i 2 etager giver god plads til kreativ udfoldelse på alle planer. Du skal finde dit helt eget udtryk i mange forskellige materialer og gennem projekter, hvor vi eksperimenterer med bl.a. street art, masker, keramik, glas og stoftryk.

Kreativitet er en finurlig og umålelig ting. Har man først lært, hvordan man navigerer rundt i sin egen kreativitet, så kommer det dig til hjælp, uanset om man skal være filminstruktør, kunstner, revisor eller noget helt fjerde.

Vores dygtige undervisere vil guide dig i din faglige udvikling, så du i løbet af året udvikler din egen unikke stil, så du føler dig komfortabel med at dine kunstværker løbende bliver udstillet på skolen.

Alle mennesker er kreative

Tjek vore valgfag

Glæde

Kreativitet